woody έγραψε:Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, στα μέρη που κατέκτησε, πολέμησε μόνο εναντίον των στρατών που αντιστέκονταν σε αυτήν· δεν σκότωνε τον τοπικό πληθυσμό. Αντίθετα, όταν η Ελλάδα ήθελε να εκδιώξει τους Τούρκους από τα Βαλκάνια, εφάρμοσε πολιτική εκφοβισμού και, εκτός από τις τοπικές αντιστασιακές οργανώσεις, σφαγίασε και αθώους ανθρώπους της περιοχής, μόνο και μόνο για να τους αναγκάσει να φύγουν από εκεί. Ελπίζω να το γνωρίζεις αυτό, φίλε μου.
Οι άμαχοι αυτοί ήταν απόγονοι των κατακτητών ή χριστιανοί που αλλαξοπίστησαν και πήγαν με το μέρος του κατακτητή. Δεν ήταν κάποιοι τυχαίοι που οι έλληνες πήγανε στα σπίτια τους και τους εξόντωσαν, εκείνοι ήρθαν στα ελληνικά εδάφη και έπρεπε να εκδιωχθούν. Θα έχουν άδικο πχ αν αύριο μεθαύριο οι παλαιστίνιοι εκδιώξουν τους ισραηλινούς έποικους από την Δ. Όχθη για να φτιάξουν δικό τους κράτος; Από καθαρά ανθρωπιστική πλευρά ήταν κατακριτέο, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος να αποκτήσουν οι έλληνες εθνικό κράτος.
Και αν η Οθωμανική Αυτοκρατορία δεν εξόντωνε αμάχους τότε η σφαγή των Ψαρών και της Χίου τι ήταν; Οι γενοκτονιες των αρμενίων, των ασσυρίων και των ποντίων τι ήταν; Ή πρακτικές όπως το παιδομάζωμα που απέκοπταν παιδιά χριστιανών από τις οικογένειες τους και τα έθνη τους και τα έστρεφαν εναντίον τους;
