Λαχουρένιος έγραψε:pluton έγραψε:Βρε μπλέξαμε, για τυπικα προσόντα μετάταξης μιλάμε, αν έχει τα προσόντα μετάταξης, τι πρόβλημα υπάρχει;
Θα μου πεις αν κατάλαβα καλά μια συνδικαλιστική σφηγκοφωλιά ήταν ο ΟΣΕ Λάρισας και το ουσιαστικό προσόν δεν ήταν αν κάποιος είχε μεν τα τυπικιά προσόντα αλλά δεν είχε ικανότητες και πείρα, αλλά αν ήταν κομματικά ημέτερος.... Αυτό εννοείς;
Αν ναι συμφωνώ.
Ζεις σε άλλο πλανήτη το τελευταίο 15νθήμερο? Το πρόβλημα είναι ότι εξαιτίας του πέθαναν 60 άτομα. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Ρε Λαχουρενιε προσπαθείς να κάνεις το άσπρο μαύρο.
η τελευταία ώρα κάθε βάρδιας συμπίπτει με την πρώτη ώρα της επόμενης και συνεπώς τις ώρες 14:00 έως 15:00, 22:00 έως 23:00 και 06:00 έως 07:00
Δηλαδή 23.00 έφευγε η επιβατική που συγκρούστηκε αν δεν έφευγε για σουβλάκια ο έμπειρος η αμαξοστοιχία θα ήταν στην σωστή γραμμή ανόδου... Όλο το άλλο βράδυ δεν είχε κίνηση.
Τι δεν καταλαβαίνεις δηλαδή; Αφήσαμε ένα άπειρο μόνο του και εγκατέλειψαν την θέση τους πόσο πια δύσκολο είναι; Τελικά όταν δεν σου βγαίνει το αφήγημα προσπάθεις να θολώσεις τα νερά με ψέματα.
Υπηρετούν 27 σταθμάρχες, εκ των οποίων οι 13 είναι παλιοί και 14 νέοι, οι οποίοι προσελήφθησαν στον ΌΣΕ ως σταθμάρχες, από το καλοκαίρι του 2022. Οι σταθμάρχες εξυπηρετούμε τους σταθμούς Καλαμπάκας, Παλαιοφαρσάλων, Λάρισας, Νέων Πόρων, Λιτόχωρου, Κατερίνης και Βόλου.
Δίπλα σε κάθε παλιό έβαλαν ένα νέο να μάθει, τόσο δύσκολο είναι και αυτό;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τελειώνουμε σήμερα ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το ΕΑΜ. Είναι δική μας επιλογή οι Πρέσπες».