α) Σύμφωνα με τη Συνθήκη της Βιέννης για το Δίκαιο των Συνθηκών, μια Συνθήκη ισχύει από τη στιγμή που έχει επικυρωθεί από κάθε κράτος (σύμφωνα με ότι ορίζει το Σύνταγμά της) από το Κοινοβούλιο και έχει ανταλλαγεί το όργανο επικύρωσης "βεβαίωση ότι επικυρώθηκε". Το αν ένα κράτος, στην ευχέρειά του έχει δηλώσει ότι θα κάνει και δημοψήφισμα, καλώς έχει, πάντως σε καμιά περίπτωση το δημοψήφισμα με το όποιο αποτέλεσμα και να βγάλει δεν δεσμεύει τα άλλα κράτη (βλ. και δημοψήφισμα στην Ελλάδα το 2015 ή στην Αγγλία για το Brexit), επομένως το πόσοι ψήφισαν στο δημοψήφισμα δεν ενδιαφέρει κανέναν, όπως δεν ενδιαφέρει κανέναν πόσους ψήφους πήρε ένας βουλευτής και εκλέχτηκε- μετράει το ότι εκλέχτηκε. Και έχει κριθεί και από τη νομολογία των δικαστηρίων όπως θα εξηγήσω και στο (γ)
Στο άρθρο 20 παρ.9 όμως της Συμφωνίας των Πρεσπών ορίζεται ότι η εν λόγω συμφωνία είναι ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ, και συνεπώς περίπτωση καταγγελίας της συμφωνίας δεν υφίσταται, αφού σύμφωνα με το άρθρο 56 της Συνθήκης της Βιέννης: "Συνθήκη, μη περιέχουσα διάταξιν αφορώσαν εις την λήξιν και μη προβλεπούσα την καταγγελίαν ή αποχώρησιν εκ ταύτης δεν δύναται να καταγγελθή ή να λυθή διά αποχωρήσεως".
Κατά συνέπεια η συμφωνία αυτή μπορεί να προσβληθεί είτε ως ακυρώσιμη, λόγω παραβίασης των άρθρων 36 παρ.1 και 35 παρ.1 του Συντ., είτε να θεωρηθεί ως λήξασα, λόγω ουσιώδους παραβίασής της, σύμφωνα με το άρθρο 60 της συνθήκης της Βιέννης {π.χ. λόγω εκπνοής της προθεσμίας του άρθρου 4 παρ. 3 που όριζε ότι η ΠΓΔΜ όφειλε να ολοκληρώσει στο σύνολό του (in toto) τις συνταγματικές τροποποιήσεις έως το τέλος του 2018, ή λόγω μη σύμφωνης με τη συνθήκη τροποποίησης του Συντάγματός της).
γ) Η απαίτηση του Συντάγματος για 180 ψήφους βουλευτών στη Βουλή είναι για περιπτώσεις όπου υπάρχει αλλαγή συνόρων κλπ. που δεν συμβαίνει όταν ρυθμίζεται το θέμα της ονομασίας του γειτονικού κράτους. Και φυσικά κατανοώ αυτά που έχεις τονίσει στο παρελθόν και συμφωνώ ότι τα περί εθνικότητας και μακεδονικής γλώσσας ήταν έξω από το συμφωνημένο πλαίσιο προσπάθειας επίλυσης της διαφοράς.
γ)Με βάση το Άρθρο 28 παράγραφος 2 του Συντάγματος, για συμφωνίες, συνθήκες σπουδαίου Εθνικού συμφέροντος απαιτείτε η ψήφιση από τα 3/5 της Βουλής. Δηλαδή 180 από τους 300 Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου .
Ως εκ τούτου, αν η συμφωνία των Πρεσπών, περάσει με απλή πλειοψηφία 151 Βουλευτών, θα είναι αντισυνταγματική, άρα και παράνομη.

το αλλαγη συνορων εσυ απο μονος σου το ερμηνευσες, εσυ το φανταστηκες ετσι; γιατι εγω το φανταζομαι αλλιως και στην τελικη επειδη ελληνικα ξερουμε αν αυτο δεν ειναι εθνικο συμφερον τοτε γιατι απο το 1992 καναμε εθνικα συμβουλια και πηραμε ως κρατος αποφασεις για ενα θεμα που δεν ειναι εθνικο αλλα ειναι τι; λογικο; κοινωνικο; θρησκευτικο;
β) Η διαδικασία στον ΟΗΕ ήταν μία διαδικασία διαμεσολάβησης, όπου ο ΟΗΕ (κυρίως το Συμβούλιο Ασφαλείας) προτού δεχτεί την ένταξη των Σκοπίων ως "Δημοκρατία της Μακεδονίας" πρότεινε διαμεσολάβηση για το θέμα της ονομασίας και διόρισε μεσολαβητή τον Μάθιου Νίμιτς.
Εφόσον τα δύο κράτη συμφώνησαν και κατέληξαν σε μία Διμερή Συμφωνία την οποία ψήφισαν και επικύρωσαν, δεν υπάρχει άλλο σημείο διαδικασίας όπου να εμπλέκεται ο ΟΗΕ για να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει αυτό που συμφώνησαν τα δύο κράτη.
το συμβουλιο ασφαλειας του οηε δυναται να κανει αποδεκτη τη συμφωνια ή την απορριψει ως μη γενομέννη. πχ μπορει η ρωσσια να βαλει βετο και για τον ΟΗΕ η συμφωνια να μην υπαρχει πουθενα. Μπορει πχ η Γερμνανια ως κρατος να την αποδεχτει αλλα ο ΟΗΕ δεν την ξερει δεν την γνωριζει δεν την ειδε δεν την ακουσε....
Θα γινει πολιτειακη ανωμαλια.Μολις γινει πολιτειακη ανωμαλια,αμεσως θα τραβηξει πισω το κεφαλαιο και θα απολυθουν ολοι οι υπαλληλοι. "Όταν αρχίσει απ΄τη Συρία...θα γενικευτεί"
Я не голосовал за Мицотакиса - εγω δεν ψηφισα Μητσοτακη