ΓΑΛΗ έγραψε:Aυτό έχει πολύ απλή εξήγηση. Με την ασχετοσύνη που υπάρχει θεωρείται ο πληθυντικός ως συντηρητική ή -ακόμη χειρότερα- ως υποτακτική έκφραση, ενώ ελάχιστοι αντιλαμβάνονται ότι εκτός από ευγένεια εκφράζει και ελεγχόμενη απόσταση.
Σε κάθε περίπτωση, η αγωγή προσδιορίζεται σαφώς από τον τρόπο που φέρεται ο καθένας (ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης) όταν είναι αποδέκτης της οποιασδήποτε υπηρεσίας (σερβιτόρους, υπαλλήλους ιδιωτικών και δημόσιων υπηρεσιών, καθαρίστριες ιδιωτικών και δημόσιων χώρων, ντιλιβεράδες κλπ.)
Δηλαδή σε όποιον την χ χρονική στιγμή θεωρεί ως κατώτερο του. Εκεί βγαίνουν όλα τα απωθημένα και από προσωπική εμπειρία έχω διαπιστώσει ότι δεν είναι θέμα τάξης. Γιατί όσο πιο καταπιεσμένος νοιώθει κάποιος στο α επίπεδο, τόσο πιο εξουσιαστικός και αγενής γίνεται όταν του δοθεί η ευκαιρία στο β επίπεδο.
Γουελ σεντ
Διάδοχος Θεότροπος έγραψε:Έθνι, για σεβασμό, μόνο Άπω Ανατολή.
Καλα για σεβασμο λεμε, οχι για υποταγη
Metranion έγραψε:θυμάμαι το ξύλο των παιδιών σταμάτησε στα σχολεία κάπου το 1996 - 7, μέχρι τότε μας ξυλοφορτώνανε στα σχολεία οι δάσκαλοι
από την άλλη πλευρά, όταν τα ίδια παιδιά μεγάλωσαν στο Γυμνάσιο, απέκτησαν απίστευτες επιθετικές νοοτροπίες, βγάζοντας όλα τα κόμπλεξ πάνω στους καθηγητές, ίσως συνοδευόμενο με το ξυλοφόρτωμα από το σπίτι. Και αυτό το «απουσιολόγος», δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είναι ένας μαθητής; Γενικά αυτό που διαπίστωσα οι αργότερες γενεές που δεν μεγάλωσαν με το ξύλο του σχολείου, ανέπτυξαν αρκετές σχολικές δυνατότητες.
Μετα το '80 ηταν αναλογως το σχολειο. Αυτα που εμειναν περισσοτερο ηταν κατι μαλακιες του στυλ να σου τραβανε το αυτι, να σου φωναζουν στην μουρη (κατι πολυ τρομακτικο οταν εισαι 1 μετρο και ο αλλος ο μλκς 1,80), να γραπτες τιμωριες κλπ, αλλα το ξυλο ξυλο δεν νομιζω να ηταν διαδεδομενο.
Οσο για τους απουσιολογους, πιστευω το κανουν για να παρουν την ευθυνη απο πανω τους
Γενικότερα το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, είναι αρκετά εύθραυστο και οι μεγαλύτερες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις ήρθαν επί Γεράσιμου Αρσένη.
Κατσε καλα...



