Εξπρεσιονισμός

Φωτογραφία, Ζωγραφική, Γλυπτική κλπ.
Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 02 Ιουν 2020, 22:18

Μια εισαγωγή στο τι είναι Εξπρεσιονισμός στη ζωγραφική.

ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ
Καλλιτεχνική τάση που εμφανίζεται σε διάφορες ιστορικές περιόδους και παίρνει τις διαστάσεις καλλιτεχνικού και λογοτεχνικού κινήματος στις αρχές του 20ου αιώνα.

Συνήθως χαρακτηρίζει καλλιτεχνικές ιδιοσυγκρασίες που ανεξάρτητα από τις πλαστικές τους τάσεις ζητούν να τονίσουν το στοιχείο του τραγικού στην έκφραση, με την υπερβολή που φθάνει ως την παραμόρφωση και την καρικατούρα.

Ο όρος προέρχεται από την γαλλική λέξη Expression που σημαίνει έκφραση, εκδήλωση του συναισθήματος. Ο εξπρεσιονισμός δίνει μεγάλη σημασία στην έκφραση.

Ο ζωγραφικός χώρος ,το σχήμα και το χρώμα ,στρεβλώνονται σκόπιμα για να αποδοθεί η προσωπική έκφραση του καλλιτέχνη ή τα συναισθήματα του.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι τα έντονα χρώματα, τα δυνατά και τονισμένα περιγράμματα, η
διαστρέβλωση της γραμμής, η υπερβολική παραμόρφωση και η απεικόνιση των ζοφερών εικόνων της
κοινωνικής πραγματικότητας. Ο ζωγραφικός κόσμος έχει ολοένα και μικρότερη σχέση με τον φυσικό κόσμο.

Οι πηγές του εξπρεσιονισμού εντοπίζονται στην τέχνη των πρωτόγονων λαών, στην λαϊκή τέχνη, στις φιγούρες και στις πρωτόγονες μάσκες της Ωκεανίας ,στα αφρικανικά τοτέμ και στην προκολομβιανή τέχνη
Η διαμόρφωση όμως του μοντέρνου εξπρεσιονισμού στις αρχές του 20ου αιώνα βασίζεται στο έργο των, Βαν Γκογκ, Τουλούζ Λωτρέκ, Γκογκέν, Ένσορ , Μουνχ και γενικά στους νέοιμπρεσιονιστές και στους φωβ.
Ο εξπρεσιονισμός θεωρείται ως ο αντίποδας του ιμπρεσιονισμού αφού δεν ενδιαφέρεται ο καλλιτέχνης να απεικονίσει την εντύπωση που του προκαλεί το αντικείμενο σε μια δεδομένη φωτεινή στιγμή αλλά δίνει σημασία στην έκφραση του εσωτερικού του βιώματος, άμεσα και αυθόρμητα

Το ρεύμα του εξπρεσιονισμού αναπτύχθηκε κυρίως στη Γερμανία. Στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ποτέ κάποια ενιαία οργανωμένη ομάδα καλλιτεχνών που να αυτοαποκαλούνταν Εξπρεσιονιστές αλλά περισσότερο μικρές ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά .
Ο εξπρεσιονισμός καταπολεμήθηκε από τους χιτλερικούς σαν «έκφυλη» τέχνη και πολλοί οπαδοί
του αναγκάστηκαν να εκπατριστούν
.

http://1epal-argyroupolis.eu/component/ ... wnload/148

Με λίγα και απλά λόγια το κύριο χαρακτηριστικό του εξπρεσιονισμού είναι η σκόπιμη παραμόρφωση των μορφών και της πραγματικότητας με στόχο είτε την έκφραση του ψυχικού κόσμου και των συναισθημάτων του καλλιτέχνη ή την ιδιαίτερη εσωτερική οπτική του στην πραγματικότητα.

Ένας απο τους πιο διάσημους εξπρεσιονιστικοπυς πίνακες είναι βέβαια η πασίγνωστη ''κραυγή'' του Έντβαρντ Μουνκ,διάσημου Νορβηγού ζωγράφου.
Σε άλλα μηνύματα θα γίνει περισσότερη ανάλυση αυτού του έργου.
Εικόνα

Θα ακολουθήσει περαιτέρω ανάλυση του Εξπρεσιονισμού.
1 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

vallon
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 14177

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό vallon » 03 Ιουν 2020, 06:12

https://el.wikipedia.org/wiki/Εξπρεσιονισμός

Franz Marc
Εικόνα

Amedeo-Modigliani
Εικόνα
August Macke
Εικόνα

Ernst Ludwig Kirchner - Portrait of a Woman
Εικόνα
Egon Schiele
Εικόνα

ωραίο θέμα
1 .
Αν ο κομπλεξισμός ήταν άθλημα, κάποιοι θα είχαν πάρει πανηγυρικά το πρωτάθλημα.

Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 04 Ιουν 2020, 22:03

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΑ ΠΡΟΤΥΠΑ

Η πρωτόγονη τέχνη ήταν γνωστή ήδη από καιρό στην Ευρώπη, όμως μόνο μετά το 1900 οι καλλιτέχνες άρχισαν να επισκέπτονται τα εθνολογικά μουσεία και να γίνονται οι ίδιοι συλλέκτες αυτών των εισαγόμενων έργων. Η επιρροή της "νέγρικης τέχνης" στη σύγχρονη ζωγραφική και στη σύγχρονη γλυπτική άρχισε να γίνεται εμφανής στο Παρίσι μετά το 1907, ενώ στο Βερολίνο, στη Δρέσδη και στο Λονδίνο μετά το 1911. Γύρω στο 1920 είχε απλωθεί παντού, και μετά το 1930 η τέχνη της Ωκεανίας, της Ινδίας και των Εσκιμώων έγινε η κύρια πηγή έμπνευσης των σουρεαλιστών.

Οι πρώτοι καλλιτέχνες που μελέτησαν την τέχνη της Ωκεανίας και της Αφρικής ήταν κυρίως ζωγράφοι: Ματίς, Πικάσο, Ντερέν, Κίρχνερ. Ήδη ο Γκωγκέν είχε εκθέσει το 1906 στο Παρίσι, στην αναδρομική του έκθεση στο Σαλόν του Φθινοπώρου, το έργο "Όβιρι", αποδεικνύοντας ότι υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις στους ακαδημαϊκούς κανόνες της γλυπτικής, και αυτές προέρχονταν από εξωευρωπαϊκούς πολιτισμούς.

Οι εξπρεσιονιστές γοητεύτηκαν από την τέχνη των Νότιων Θαλασσών και υιοθέτησαν ένα πρόγραμμα για να ελευθερώσουν την τέχνη τους από τους παραδοσιακούς κανόνες. Γι' αυτούς οι μορφές της τέχνης των πρωτόγονων λαών ήταν τρόπος έκφρασης αισθησιακών και μαζί αθώων υπάρξεων όπως των πρωτοπλάστων στην Εδέμ. Η πρωτόγονη τέχνη έδινε ακόμα μια επιβεβαίωση για την αυτονομία της εικόνας, κάτι που είχε ήδη προβάλει ο Σεζάν. Ο Πικάσο πήγε ακόμα παραπέρα, βλέποντας το έργο τέχνης όχι ως αναπαράσταση ή διακόσμηση αλλά ως μια μαγική αντίρροπη δύναμη ανεξάρτητη από την πραγματικότητα.
Εικόνα
Εικ. 3. Μάσκα από την Ακτή του Ελεφαντοστού, ξύλο και ίνες.
Εικ. 4. Π. Γκογκέν (Paul Gauguin, 1848-1903), Οβίρι,"Η Άγρια Γυναίκα" (1891-1893), αμμόλιθος, ιδιωτική συλλογή.

Εικόνα
Εικ. 5. Μπάνγκουα μάσκα από το Καμερούν, ξύλο.

Εξπρεσιονισμός

Την ίδια χρονιά που οι Φωβ εμφανίστηκαν στο Παρίσι, το 1905, στη Δρέσδη μια μικρή ομάδα ζω γράφων και σπουδαστών της Αρχιτεκτονικής ίδρυ σε το κίνημα "Η Γέφυρα", (Die Brucke). Το ονόμασαν έτσι, γιατί ήθελαν να λειτουργήσει ως γέφυρα που θα ένωνε όλα τα "επαναστατικά και ανήσυχα στοιχεία", τα οποία θα μοιράζονταν μαζί τους την εναντίωσή τους στον "επιφανειακό Ιμπρεσιονισμό", όπως χαρακτηριστικά τον ονόμαζαν.

Εμφανίστηκε λοιπόν η ομάδα ως ανατροπή του Ιμπρεσιονισμού και με την τέχνη της αναζήτησε όχι την εξωτερική αλήθεια των πραγμάτων αλλά την εσωτερική. Αυτό που επιδίωξαν οι ζωγράφοι του Εξπρεσιονισμού ήταν η άμεση και αυθόρμητη έκφραση του εσωτερικού βιώματος. Γι' αυτό, έλεγαν, έπρεπε να επιστρέψουν στη γένεση της καλλιτεχνικής δημιουργίας με μια γραφή πρωτόγονη,σαν να μην είχαν ποτέ ξανά σχεδιάσει. Η αδρότητα της γραφής βρήκε στην ξυλογραφία την καλύτερη έκφρασή της. Στη ζωγραφική εκφράστηκε με έντονα χρώματα και τονισμένα περιγράμματα, που δια στρεβλώνουν πολλές φορές τη μορφή και φτάνουν μέχρι την παραμόρφωση.

H ομάδα "Η Γέφυρα" διαλύθηκε το 1913, όταν πια η καινούρια ομάδα "Γαλάζιος Καβαλάρης" είχε στραφεί προς την ανεικονική αναπαράσταση.

Προάγγελοι του Εξπρεσιονισμού θεωρούνται ο Βαν Γκογκ, για την ένταση στο χρώμα και στο σχέδιο, ο Βέλγος ζωγράφος 'Ενσορ, για τα γεμάτα εφιαλτικά πρόσωπα έργα του και ο Νορβηγός Μουνκ, για τη βαθιά υπαρξιακή αγωνία που διαπότισε τις μορφές του. Πηγή έμπνευσης των εξπρεσιονιστών ήταν η αφρικανική και η πρωτόγονη τέχνη, για το τραχύ και συμπυκνωμένο περίγραμμα των μορφών τους.



Εικ. 7. 'Ενσορ (J. Ensor, 1860-1949), "Ο θάνατος και οι μάσκες", Λιέγη, Μουσείο Καλών Τεχνών.

Ο Βέλγος ζωγράφος χρησιμοποιεί στη βασική θεματολογία του σύμβολα όπως μάσκες, σκελετούς, μορφές δαιμονικές, με τα οποία υπαινίσσεται και σαρκάζει την υποκριτική ανθρώπινη κοινωνία. Η πινελιά του είναι "παστώδης και πυκνή". Οι τόνοι βίαιοι. Οι μάσκες είναι σύμβολα ενός κόσμου που υ ποκρίνεται και αποφεύγει να δει το παράλογο της καθημερινής ζωής.

Εικόνα

Εικ. 8. Ερνστ Μπάρλαχ ( E. Barlach, 1870-1938), "Άγγελος", Μνημείο για τους νεκρούς του πολέμου στο Gustrow (1927), μπρούντζος.

Ο Μπάρλαχ, αναζητώντας πίσω από τα φαινόμενα την αληθινή ουσία του ανθρώπου, συνδύασε το πάθος και την τραγωδία σε έναν κοινωνικά συνειδητοποιημένο Εξπρεσιονισμό. Το γλυπτό, με γωνιώδη και στερεομετρική σχηματοποίηση, μαρτυρεί τη γνώση της γλυπτικής του ξύλου. Οι φυσικές φόρμες αποδίδονται ως συμπαγείς μάζες, με ένα συγκρατημέ νο στιλιζάρισμα.

Εικ. 9. Καίτε Κόλβιτς (K. Kollwitz, 1867-1945), Αυτοπροσωπογραφία (1926-1936), μπρούντζος.

Τα θέματα που πραγματεύθηκε η Κόλβιτς είναι η αθλιότητα των ανέργων, των εργατών, ο πόνος των μανάδων που έχασαν τα παιδιά τους στον πόλεμο. Ο χαμός του γιου της γλύπτριας στον πόλεμο τη δίδαξε άμεσα τον ανθρώπινο πόνο. Στο έργο της φαίνεται να συμπυκνώνονται ο προσωπικός και ο πανανθρώπινος πόν

Εικόνα
Εικ. 10. Κίρχνερ (E. Kirchner, 1880-1938), Προσωπογραφία του Χ. Βαν Ντε Βέλντε (1917), ξυλογραφία*, Μόναχο, Κρατική Σχολή Γραφικών Τεχνών.

Οι ζωγράφοι της "Γέφυρας" αξιοποίησαν την ξυλογραφία, γιατί με αυτό το μέσο μπορούσαν να αποδώσουν το αδρό και το ακατέργαστο της μορφής που επεδίωκαν, ενώ το έργο γινόταν "δημοκρατικότερο", αφού η δυνατότητα αναπαραγωγής του το έκανε προσιτό σε περισσότερο κόσμο. Σύμφωνα με το μανιφέστο τους, η τέχνη είναι χειρωνακτική δουλειά, υπόθεση του χεριού, και ο ζωγράφος, για να ξαναβρεί τις χαμένες αξίες της ζωγραφικής του, πρέπει να γυρίσει πίσω στην αρχή, στο ακατέργαστο, στο αδρό των μορφών, "σαν να μην ήξερε ποτέ να ζωγραφίζει".
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... /475,1804/
2 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 07 Ιουν 2020, 21:49

Ο Γαλάζιος Καβαλάρης ( Der Blaue Reiter)

Την ίδια εποχή που στο Παρίσι καθιερωνόταν ο Κυβισμός, στο Μόναχο ο Βασίλι Καντίνσκυ (Vassily Kandinsky, 1866-1944) ίδρυε το "Γαλάζιο Καβαλάρη". Μαζί του οι ζωγράφοι Φρανς Μαρκ (Franz Μαrc,1880-1916) και ο Α. Μάκε (August Macke,1887-1914). Η επινόηση του ονόματος ήταν του ίδιου του Καντίνσκυ, που αγαπούσε ιδιαίτερα το γαλάζιο χρώμα, και του Μαρκ, που χρησιμοποιούσε συχνά το άλογο ως θέμα στη ζωγραφική του.

Το κίνημα αρνήθηκε κάθε αναπαραστατικό ή ορθολογιστικό στοιχείο στην τέχνη. H τέχνη έπρεπε να πηγάζει από την καθαρή πνευματικότητα και να γεννιέται από την εσωτερική παρόρμηση του δημιουργού. Αντιτάχθηκε στον Κυβισμό, του οποίου, ενώ ενέκρινε την ανανεωτική δράση, αμφισβη τούσε τον ορθολογισμό και τους ρεαλιστικούς υπαινιγμούς.

Η ομάδα εξέδωσε το 1912 το Αλμανάκ του Γαλάζιου Καβαλάρη, περιοδικό με το οποίο συνεργάστη καν πολλές σύγχρονες προσωπικότητες, μεταξύ των οποίων και ο ιστορικός Νόριγκερ - που είναι και θεωρητικός υποστηριχτής της ομάδας - ο αρχιτέκτονας Μέντελσον και διάφοροι ζωγράφοι. Στο περιοδικό συνυπήρχαν θέματα σύγχρονης, λαϊκής, πρωτόγονης και παιδικής τέχνης. Πάντοτε όμως η κεντρική ιδέα αφορούσε στη νοητική σύλληψη μέ σω της αφηρημένης φόρμας, που τονίζει τις συμβολικές και ψυχολογικές πλευρές του χρώματος και της γραμμής.

Εικόνα
Εικ. 11. Φ. Μαρκ ( F. Marc 1880-1916), Μπλε Άλογα (1911), λάδι σε μουσαμά, 1,12 x 84,5 μ., Μόναχο, Κρατική Βιβλιοθήκη.
Στις περισσότερες συνθέσεις του Φρανς Μαρκ απεικονίζονται ζώα, γιατί τρέφει γι' αυτά ιδιαίτερη αγάπη και τα θεωρεί ομορφότερα από τον άνθρωπο και απαραίτητους διάμεσους στη σχέση του με τη φύση.



Εικόνα
Εικ. 12. Β. Καντίνσκυ (W. Kandinskij, 1866-1944), Σύνθεση Νο 2, λάδι σε μουσαμά, 0,97 x 1,31 μ., Νέα Υόρκη, Μουσείο Γκούγκενχάιμ.

Ο Καντίνσκυ από τη χρωματική ένταση γρήγορα πέρασε σε μια ζωγραφική στην οποία οι χρωματικές κηλίδες είχαν πάρει τη θέση των αντικειμένων. Οι τίτλοι που άρχισε να χρησιμοποιεί για τα έργα του σκόπιμα παρέπεμπαν στη μουσική, η οποία, ως μορφή τέχνης, είναι εκείνη που κατ' εξοχήν δεν επικοινωνεί μέσω του ορατού κόσμου.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show ... /475,1804/
0 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 08 Ιουν 2020, 11:20

Με λίγα λόγια ο Εξπρεσιονισμός σε ένα 4λεπτο βίντεο απο την πλέον ειδική Όλγα Ζιρώ.
0 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17010

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό nemo » 08 Ιουν 2020, 13:36

ζωγραφιζεις ή εισαι του γενικου ενδιαφεροντος; ...αυτην η τεχνοτροπια του εξπρ. ειναι για πραγματικα ιδιοφυείς\
καλλιτεχνες και εχει κλεισει τον κυκλο της προ πολλου
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 08 Ιουν 2020, 13:57

nemo έγραψε:ζωγραφιζεις ή εισαι του γενικου ενδιαφεροντος; ...αυτην η τεχνοτροπια του εξπρ. ειναι για πραγματικα ιδιοφυείς\
καλλιτεχνες και εχει κλεισει τον κυκλο της προ πολλου

Ναι,εχω τελειωσει την ΑΣΚΤ αθηνων.Και εξασκω επαγγελμα σχετικό με τις σπουδες μου. :)
Οχι δν εχει κλεισει τον κυκλο του ο εξπρεσιονισμος αφου υπαρχει πλεον γενικοτερα σαν τεχνοτροπια.Απλα εδω τον εξεταζουμε σαν κινημα οταν πρωτοεμφανιστηκε.Σαν κινημα σαφως εκλεισε τον κυκλο του,αλλα ειναι πλεον καθιερωμενη τεχνοτροπια.Ειναι ειδος ζωγραφικης.
Εξπρεσιονιστες ζωγραφους εχουμε και σημερα και θα εχουμε. :)
0 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17010

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό nemo » 08 Ιουν 2020, 15:04

Εσθήρ έγραψε:
nemo έγραψε:ζωγραφιζεις ή εισαι του γενικου ενδιαφεροντος; ...αυτην η τεχνοτροπια του εξπρ. ειναι για πραγματικα ιδιοφυείς\
καλλιτεχνες και εχει κλεισει τον κυκλο της προ πολλου

Ναι,εχω τελειωσει την ΑΣΚΤ αθηνων.Και εξασκω επαγγελμα σχετικό με τις σπουδες μου. :)
Οχι δν εχει κλεισει τον κυκλο του ο εξπρεσιονισμος αφου υπαρχει πλεον γενικοτερα σαν τεχνοτροπια.Απλα εδω τον εξεταζουμε σαν κινημα οταν πρωτοεμφανιστηκε.Σαν κινημα σαφως εκλεισε τον κυκλο του,αλλα ειναι πλεον καθιερωμενη τεχνοτροπια.Ειναι ειδος ζωγραφικης.
Εξπρεσιονιστες ζωγραφους εχουμε και σημερα και θα εχουμε. :)

πρεπει να μαθω ωστε η γραφη μου να αποδιδει αυτο που θελω να πω
-εκλεισε τον κυκλο με την εννοια οτι δεν θα δουμε τα μεγαλα εργα τους παρελθοντος
τεσπα και εγω εχω αρχισει την ζωγραφικη εδω και περιπου πεντε μηνες αλλα με την καραντινα
που εχα πολυ χρονο προχώρησα αρκετα κανοντας αντιγραφες απο το διαδικτυο

ενας που με δυσκολευει πολυ ειναι ο γαλλος Jose salvaggio δες μερικα εργα και πεσμου
την γνωμη σου υσ..αν και αυτος ειναι ιμπρεσιονιστης αργοτερα θα σου πω να μου πεις την γνωμη σου
και για αλλους που με αρεσουν -οπως και για την ρωσικη σχολη
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου

Άβαταρ μέλους
Εσθήρ
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 622

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό Εσθήρ » 08 Ιουν 2020, 16:36

nemo έγραψε:
Εσθήρ έγραψε:Ναι,εχω τελειωσει την ΑΣΚΤ αθηνων.Και εξασκω επαγγελμα σχετικό με τις σπουδες μου. :)
Οχι δν εχει κλεισει τον κυκλο του ο εξπρεσιονισμος αφου υπαρχει πλεον γενικοτερα σαν τεχνοτροπια.Απλα εδω τον εξεταζουμε σαν κινημα οταν πρωτοεμφανιστηκε.Σαν κινημα σαφως εκλεισε τον κυκλο του,αλλα ειναι πλεον καθιερωμενη τεχνοτροπια.Ειναι ειδος ζωγραφικης.
Εξπρεσιονιστες ζωγραφους εχουμε και σημερα και θα εχουμε. :)

πρεπει να μαθω ωστε η γραφη μου να αποδιδει αυτο που θελω να πω
-εκλεισε τον κυκλο με την εννοια οτι δεν θα δουμε τα μεγαλα εργα τους παρελθοντος
τεσπα και εγω εχω αρχισει την ζωγραφικη εδω και περιπου πεντε μηνες αλλα με την καραντινα
που εχα πολυ χρονο προχώρησα αρκετα κανοντας αντιγραφες απο το διαδικτυο

ενας που με δυσκολευει πολυ ειναι ο γαλλος Jose salvaggio δες μερικα εργα και πεσμου
την γνωμη σου υσ..αν και αυτος ειναι ιμπρεσιονιστης αργοτερα θα σου πω να μου πεις την γνωμη σου
και για αλλους που με αρεσουν -οπως και για την ρωσικη σχολη

Ναι ωραία είναι η ζωγραφική του salvaggio μου αρεσει!

Για ιμπρεσιονισμο, αναλυση και αλλα κινηματα προτιμω να τα γραψω στα αναλογα θεματα που θα ανοιξω.

Εν ολιγοις ομως ο ιμπρεσιονισμος μου αρεσει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και τον θεωρω ενα απο τα σπουδαιοτερα κινηματα καθως εθεσε τις βασεις για την μοντερνα τεχνη .

Μπραβο που ζωγραφιζεις σου ευχομαι να το προχωρησεις οσο θες εσυ. :)
0 .
Ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός.
Σέρεν Κίρκεγκορ, 1813-1855, Δανός φιλόσοφος

Άβαταρ μέλους
nemo
Supreme poster
Supreme poster
Δημοσιεύσεις: 17010

Re: Εξπρεσιονισμός

Δημοσίευσηαπό nemo » 08 Ιουν 2020, 17:51

δεν μπορω ομως να δωσω εναν τονο στην ζωγραφικη μου και να βρω ενα στιλ
.επισης αυτον που θεωρω κορυφαιο σε τεχνοτροπια αυτου του στιλ ειναι o skot christensen δες στο και αυτον
0 .
το απόλυτο ένα που συχαίνομαι είναι οι αυταπάτες
επειδη είναι και ο λόγος της ύπαρξής μου


Επιστροφή σε “Καλές Τέχνες”