Adminović έγραψε:Προέλλην έγραψε:Δεν νομίζω ότι ο μέσος ατενέζος έχει να μείνει τζάμπα σε Εύβοια ή Κυκλάδες, το ποσοστό των ατενέων με σπίτι εκεί, δικά τους ή συγγενών και φίλων που τους τα δίνουν, μάλλον είναι ασήμαντο. Μιλάς ίσως για κάποιους οι οποίοι δεν είναι οι μέσοι ατενέζοι.
Έπειτα, για βγάλε μια τη σούμα της μονοήμερης εκδρομής σε Κυκλάδες και Έυβοια, ήτοι βενζίνες, εισιτήρια για το καράβι, φαγητό, κλπ, να δούμε πόσο κοστίζει και αν μπορεί να το διαχειριστεί κάθε ΣΚ ο μέσος ατενέζος.
Εγώ ξέρω αρκετούς πάντως που έχουν εξοχικά σε αυτά τα μέρη ή σε περιοχές της Αργολίδας πχ.
Κι αν δεν πάνε κάθε σουκου, σίγουρα πάνε σε γιορτές, αργίες κλπ.
Και στη Σαλλλόνικα δεν νομίζω ότι έχουν οι πάντες εξοχικά στο Χαλκιντίκι. Βενζίνες κλπ εννοείται ότι ξοδεύουν και αυτοί (εκτός από καράβι, αλλά σίγουρα πολύ παραπάνω σε βενζίνες).
Προσωπικά μπορεί να ξέρεις και 100 και 200 και 300 τέτοιους. Αλλά το ατένα έχει μερικά εκατομμύρια κόσμο.
Όχι ότι θα με ξάφνιαζε αν πολλά από τα ΕΛ που κλαίγονται για την ακρίβεια και την φτώχεια με Κούλη, τα πιό φωνακλάδικα, στην πραγματικότητα τρώνε με δέκα μασέλες

Χαλκιδική είναι πολύ πιο προσβάσιμη για τα Καρντάσια, ακόμη και για τους λιγότερο προνομιούχους, π.χ. παρθένο 2ο πόδι, είναι σαν να πηγαίνεις κάπου στην Α. Αττική απο το κέντρο του ατένα.




). 





