Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Θέματα που δεν ανήκουν σε άλλη ενότητα.
Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 27 Μαρ 2025, 21:42

Adminović έγραψε:
Προέλλην έγραψε:Δεν νομίζω ότι ο μέσος ατενέζος έχει να μείνει τζάμπα σε Εύβοια ή Κυκλάδες, το ποσοστό των ατενέων με σπίτι εκεί, δικά τους ή συγγενών και φίλων που τους τα δίνουν, μάλλον είναι ασήμαντο. Μιλάς ίσως για κάποιους οι οποίοι δεν είναι οι μέσοι ατενέζοι.

Έπειτα, για βγάλε μια τη σούμα της μονοήμερης εκδρομής σε Κυκλάδες και Έυβοια, ήτοι βενζίνες, εισιτήρια για το καράβι, φαγητό, κλπ, να δούμε πόσο κοστίζει και αν μπορεί να το διαχειριστεί κάθε ΣΚ ο μέσος ατενέζος.


Εγώ ξέρω αρκετούς πάντως που έχουν εξοχικά σε αυτά τα μέρη ή σε περιοχές της Αργολίδας πχ.
Κι αν δεν πάνε κάθε σουκου, σίγουρα πάνε σε γιορτές, αργίες κλπ.
Και στη Σαλλλόνικα δεν νομίζω ότι έχουν οι πάντες εξοχικά στο Χαλκιντίκι. Βενζίνες κλπ εννοείται ότι ξοδεύουν και αυτοί (εκτός από καράβι, αλλά σίγουρα πολύ παραπάνω σε βενζίνες).

Προσωπικά μπορεί να ξέρεις και 100 και 200 και 300 τέτοιους. Αλλά το ατένα έχει μερικά εκατομμύρια κόσμο.
Όχι ότι θα με ξάφνιαζε αν πολλά από τα ΕΛ που κλαίγονται για την ακρίβεια και την φτώχεια με Κούλη, τα πιό φωνακλάδικα, στην πραγματικότητα τρώνε με δέκα μασέλες :asd03:

Χαλκιδική είναι πολύ πιο προσβάσιμη για τα Καρντάσια, ακόμη και για τους λιγότερο προνομιούχους, π.χ. παρθένο 2ο πόδι, είναι σαν να πηγαίνεις κάπου στην Α. Αττική απο το κέντρο του ατένα.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Adminović » 28 Μαρ 2025, 18:11

Προέλλην έγραψε:
Χαλκιδική είναι πολύ πιο προσβάσιμη για τα Καρντάσια, ακόμη και για τους λιγότερο προνομιούχους, π.χ. παρθένο 2ο πόδι, είναι σαν να πηγαίνεις κάπου στην Α. Αττική απο το κέντρο του ατένα.


Ναι, μόνο που δεν είπες πόσες ώρες (και βενζίνες) θα φας για να πας εκεί ένα σουκου το καλοκαίρι (γιατί για μπάνια στη θάλασσα είναι η κουβέντα που κάνεις, όχι βόλτες σε ταβέρνες), όταν θα έχουν κατέβει και τα μισά Βαλκάνια για να πλατσουρίσουν στις ίδιες παραλίες. :asd03:

Εύβοια είναι προσβάσιμη και οδικώς αν θες (το καράβι για συντόμευση χρόνου και ταλαιπωρίας το ανέφερα).
Στις ίδιες ώρες που θα φας για να φτάσεις σε κάποια παραλία το καλοκαίρι στη Σιθωνία από Σαλόνικα, άνετα ο Ατενέζος βρίσκει παραλία πεντακάθαρη (και χωρίς τα μισά Βαλκάνια αγκαζέ :asd03: ) στην Εύβοια. :dunno:
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 28 Μαρ 2025, 22:16

ΟΚ, το δέχομαι.

Άρα άπλα οι ΕΛ με Κυριάκο στο τιμόνι, εξοχικά, σχεδόν κάθε ΣΚ σε νησάκια για μπανια, κλπ.

Ψέματα λένε ότι δεν έχουν κεραμίδι να βάλουν το κεφάλι τους και ότι πεινάνε.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 28 Μαρ 2025, 22:28

Adminović έγραψε:
Προέλλην έγραψε:
Χαλκιδική είναι πολύ πιο προσβάσιμη για τα Καρντάσια, ακόμη και για τους λιγότερο προνομιούχους, π.χ. παρθένο 2ο πόδι, είναι σαν να πηγαίνεις κάπου στην Α. Αττική απο το κέντρο του ατένα.


Ναι, μόνο που δεν είπες πόσες ώρες (και βενζίνες) θα φας για να πας εκεί ένα σουκου το καλοκαίρι (γιατί για μπάνια στη θάλασσα είναι η κουβέντα που κάνεις, όχι βόλτες σε ταβέρνες), όταν θα έχουν κατέβει και τα μισά Βαλκάνια για να πλατσουρίσουν στις ίδιες παραλίες. :asd03:

παρθένο 2ο πόδι είσαι εκεί σε μιάμιση ώρα με μία ώρα και σαράντα λεπτά, 30-40 ευρώ βενζίνες πάνε-έλα.

Adminović έγραψε:Εύβοια είναι προσβάσιμη και οδικώς αν θες (το καράβι για συντόμευση χρόνου και ταλαιπωρίας το ανέφερα).
Στις ίδιες ώρες που θα φας για να φτάσεις σε κάποια παραλία το καλοκαίρι στη Σιθωνία από Σαλόνικα, άνετα ο Ατενέζος βρίσκει παραλία πεντακάθαρη (και χωρίς τα μισά Βαλκάνια αγκαζέ :asd03: ) στην Εύβοια. :dunno:

Σιθωνία είναι μία ώρα μακριά. Που θα πάει ο ατενέζος σε μία ώρα; Μέχρι τους Άγιους Θεόδωρους, την Ανάβυσσο και κανένα Ωρωπό φτάνει, δηλαδή μέχρι τα παχιά-πυκνά-αδιάλυτα βοθρολύματα.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Adminović » 29 Μαρ 2025, 01:40

Προέλλην έγραψε:Σιθωνία είναι μία ώρα μακριά. Που θα πάει ο ατενέζος σε μία ώρα; Μέχρι τους Άγιους Θεόδωρους, την Ανάβυσσο και κανένα Ωρωπό φτάνει, δηλαδή μέχρι τα παχιά-πυκνά-αδιάλυτα βοθρολύματα.


Σε ποια Σιθωνία πας εσύ σε μια ώρα;; Με ελικόπτερο πας; :hmmm
Ακόμα και για την αρχή της Σιθωνίας θες κοντά μιάμιση ώρα (και όλα αυτά χωρίς να συνυπολογίζονται οι πιθανές καθυστερήσεις λόγω μεγάλης κίνησης το καλοκαίρι, όταν εκεί κατεβαίνουν και τα μισά Βαλκάνια :asd03: ).
Αν τώρα θες να πας σε καμιά καλή παραλία της Σιθωνίας (που σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται "παρθένα", αλλά ας πούμε ότι τρώγεται και δεν την έχουν μαγαρίσει πολύ), θες το λιγότερο 2 ωρίτσες (χωρίς πάλι να υπολογίζουμε την κίνηση του καλοκαιριού). :pardon:
Αν ψάχνεις κάτι κοντά στην ώρα δρόμο, μόνο δυτικές περιοχές της Χαλκιδικής ή τίποτα παραλίες της Πιερίας έχει το μενού (που δεν νομίζω να είναι ιδιαίτερα καθαρές :-/ ).


ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Στον ίδιο χρόνο (2 ώρες και κάτι ψιλά) και περίπου με ίδιο κόστος, ο Ατενέζος βρίσκεται σε παραλίες πεντακάθαρες, που θα μπορούσες να τις χαρακτηρίσεις παρθένες, στην Εύβοια, ή σε παραλίες της Αργολίδας ή της Αρκαδίας, που δεν τις λες παρθένες, αλλά σαφώς είναι πολύ καλές και καθαρές για μπάνιο.
Βάζω πάντα διαδρομές μέσω Χαλκίδας, για να μην υπολογίζουμε καράβια κλπ.


ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 29 Μαρ 2025, 17:44

Σε μιάμιση ώρα είσαι στα μέσα της Σιθωνίας. Σε δύο ώρες φτάνεις στην άκρη της, ή στην Ουρανούπολη. Με υποπολλαπλάσια μικρότερη κίνηση.

Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι οι Θεσσαλονικείς πηγαίνουν στα αλήθεια κάθε βδομάδα Χαλκιδική σε καθαρές παραλίες για μπάνιο, ενώ οι ατεναίοι μόνο στα όνειρά τους τραβιούνται 2+ ωρες για κάτι τέτοιο στην άλλη άκρη της Εύβοιας ή στην Πελοπόννησο.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Adminović » 31 Μαρ 2025, 14:24

Προέλλην έγραψε:Σε μιάμιση ώρα είσαι στα μέσα της Σιθωνίας. Σε δύο ώρες φτάνεις στην άκρη της, ή στην Ουρανούπολη. Με υποπολλαπλάσια μικρότερη κίνηση.

Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι οι Θεσσαλονικείς πηγαίνουν στα αλήθεια κάθε βδομάδα Χαλκιδική σε καθαρές παραλίες για μπάνιο, ενώ οι ατεναίοι μόνο στα όνειρά τους τραβιούνται 2+ ωρες για κάτι τέτοιο στην άλλη άκρη της Εύβοιας ή στην Πελοπόννησο.


Ναι, σίγουρα. :D
Με λοκνταουν και άδειους δρόμους ίσως να γίνεται σε μιάμιση ώρα.
Με νορμάλ κίνηση, νορμάλ αφίξεις από τα Βαλκάνια (που φέτος αναμένονται και αυξημένες λόγω ένταξης στη Σένγκεν της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας), είναι μάλλον ανέφικτο.
Φυσικά ο Σαλονικιός που δεν θέλει να φάει ώρες στο δρόμο, θα ψάξει κάποια πιο κοντινή παραλία και δεν θα πάει στη Σιθωνία. :D
0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:

Άβαταρ μέλους
Esperos
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 58
Τοποθεσία: Ικαρία - Πέραμα

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Esperos » 21 Απρ 2025, 18:16

Ναύπακτο και ορεινή Ναυπακτία, στην Γραμμένη Οξειά
0 .
Το γαρ ασφαλές ελεύθερον και το ελεύθερον εύψυχον.
(Θουκυδίδης,Β', 43.4)

Άβαταρ μέλους
Προέλλην
Right to Repair Champion
Right to Repair Champion
Δημοσιεύσεις: 20678

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Προέλλην » 23 Μάιος 2025, 19:48

Upd.

Καταλήγω ότι δεν ενδείκνυται η Ελλάδα για μόνιμη κατοικία (μιλάμε πάντα για άεργο - συνταξιούχο, γιατί για εργαζόμενο τρώει Χ εξ ορισμού)

Σκεφτείτε ότι πρόκειται για χώρα όπου 24ωρη ετοιμότητα χειρουργείου για ελάχιστα περίπλοκες επεμβάσεις, έχουν 1-2 νοσοκομεία μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Άσε την ρύπανση του περιβάλλοντος και την εγκλήματικότητα.

Αναθεωρώ, πιό πολύ για λίγους μήνες τον χρόνο θα το εξέταζα, δεδομένου του εξαιρετικά χαμηλού, αστείου κόστους του real estate σε Αθήνα, Κυκλάδες, Κρήτη.
0 .
Hätt ich ne 2te Chance würd ich es genauso machen
Ich dreh mich nich um es geht nur darum wer du heute bist
Ich bin zufrieden, da scheint jemand auf mich aufzupassen
Ob es für Gott oder den Teufel is
Ich bereue nichts

Άβαταρ μέλους
Adminović
Sloboda Narodu
Sloboda Narodu
Δημοσιεύσεις: 15443
Τοποθεσία: F.R. Liberland

Re: Σε ποιό μέρος της Ελλάδας θα θέλατε να ζήσετε

Δημοσίευσηαπό Adminović » 29 Ιουν 2025, 11:57

Βρείτε τις διαφορές... :fico:



0 .
Ο ψεκασμός είναι υγεία, είναι πολιτισμός!

Σκοτώνει βακτήρια, ιούς, μύκητες, ζιζάνια, καθώς και πάσης φύσεως παράσιτα
. :yesyes:


Επιστροφή σε “Γενική Συζήτηση”