Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Τα πάντα για το θέατρο, την τηλεόραση και την έβδομη τέχνη.
Στύγιος

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 25 Φεβ 2015, 17:45

ΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε:Είδα κι εγώ το imitation game. Ντάξει ρε παιδάκι μου, καλή ταινία, σκηνικά, κουστούμια ηθοποιόι, κομπλέ. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε τόση φασαρία. Μια απλά καλή ταινία ήταν. Δυόμιση στα πέντε.

Α! Να δείτε όλοι το Predestination. Θα πάθετε κωλόπλακα!


Εμένα μου την έδωσε κάπου ο φλωρόπουστας και την απαξίωσα κάνα 20λεπτο πριν το τέλος ..
0 .

Στύγιος

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Στύγιος » 25 Φεβ 2015, 17:57

Eπίσης δηλώνω -εν γνώσει των συνεπειών του νόμου- ότι το Interstellar παρά τις διθυραμβικές κριτικές , τους ύμνους και '"τ' @@ μου κουνιούνται σε φα μείζονα" δεν με ικανοποίησε :nono:
0 .

Άβαταρ μέλους
ΠΗΞΤΕ
Adonis Fan Club
Adonis Fan Club
Δημοσιεύσεις: 3388

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό ΠΗΞΤΕ » 28 Φεβ 2015, 12:31

Nightcrawler
Ο Ντόνι Ντάρκο σε ένα ρεσιτάλ ερμηνείας, σχεδόν επιπέδου Taxi Driver και μια συναρπαστική ταινία, αν και κάπως "επίπεδη" όσον αφορά την πλοκή της, λειτουργεί ως μια αλληγορία για τον αδηφάγο, ακραία νεοφιλελεύθερου τύπου καπιταλισμό που έχει επιβληθεί στη μετά Lehmann Brothers εποχή της διάλυσης των εργασιακών κατακτήσεων και της εξάπλωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ο ήρωας είναι ένα προϊόν της εποχής του, μη αυτοδημιούργητος-ό,τι αποκτά το κάνει με το να κλέβει ή να εκβιάζει, χωρίς σχολική εκπαίδευση όπως παραδέχεται ο ίδιος αλλά γαλουχημένος από το διαδίκτυο). Αξίζει.
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή

Άβαταρ μέλους
White
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 293

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό White » 28 Φεβ 2015, 14:35

Το memento είναι μια πολύ καλή επιλογή για ταινία.
0 .
Κοιτάζοντας το είδωλο μου στον καθρέπτη, ένα πράγμα μπορώ να πω:
"Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!!!"

Άβαταρ μέλους
ΠΗΞΤΕ
Adonis Fan Club
Adonis Fan Club
Δημοσιεύσεις: 3388

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό ΠΗΞΤΕ » 28 Φεβ 2015, 15:24

White έγραψε:Το memento είναι μια πολύ καλή επιλογή για ταινία.

Από τις αγαπημένες μου ταινίες ever γενικώς.
0 .
Με του Κυριάκαρου το λιλί
θα τους αλλάξουμε την ψυχή

Άβαταρ μέλους
White
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 293

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό White » 28 Φεβ 2015, 16:40

ΠΗΞΤΕ έγραψε:
White έγραψε:Το memento είναι μια πολύ καλή επιλογή για ταινία.

Από τις αγαπημένες μου ταινίες ever γενικώς.



;)
0 .
Κοιτάζοντας το είδωλο μου στον καθρέπτη, ένα πράγμα μπορώ να πω:
"Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!!!"

Άβαταρ μέλους
Freisinniger
Maître des anions
Maître des anions
Δημοσιεύσεις: 10961
Τοποθεσία: Αμέρικα

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Freisinniger » 01 Μαρ 2015, 06:30

Όποιος θέλει να δει εργάρα και να κλαίει με μαύρο δάκρυ ας δει την ταινία The Fountain

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fountain

0 .
Was mich anbelangt, geht es dich nicht an
Aber hoff doch mal, die Geistererscheinung ab und an. :s_cool

Άβαταρ μέλους
Perseus
Basic poster
Basic poster
Δημοσιεύσεις: 782

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Perseus » 02 Μαρ 2015, 21:58

εχω ξεκινησει 3 φορες να το δω και ολο σταματαω στο ιδιο σημειο ,δεν ξερω γιατι δεν με τραβαει, να το ξαναπροσπαθησω?
0 .

Άβαταρ μέλους
Gabby
Rookie poster
Rookie poster
Δημοσιεύσεις: 1

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Gabby » 03 Μαρ 2015, 11:42

Love, Rosie

Ομορφη ταινία, περνάει ευχάριστα η ώρα σου. :rolleyes07:
0 .

Τσακαλι

Re: Ταινίες (και σειρές) που είδατε

Δημοσίευσηαπό Τσακαλι » 03 Μαρ 2015, 21:12

Rope (1948)

ΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Ιδιοφυές. Η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο νου όταν γίνεται λόγος για το συγκεκριμένο έργο. Η «Θηλιά» συνιστά ίσως το τολμηρότερο πείραμα του Χίτσκοκ, μεγαλύτερο ακόμα και από εκείνο του “Lifeboat” ή του “Dial M For Murder” (για τα οποία μιλήσαμε στο πρώτο μέρος της κατάταξης μας). Η ταινία αποπνέει σκηνοθετική μεγαλοφυΐα όσο ελάχιστα φιλμ στην ιστορία του κινηματογράφου, δείχνει όμως ταυτόχρονα πως ο Χίτσκοκ είχε τα κότσια να δοκιμάσει πρωτοποριακές τεχνικές και να πειραματιστεί, κατά τη διάρκεια μιας εποχής που δέσποζαν οι χολλυγουντιανές υπερπαραγωγές. Πραγματικά το “Rope” είναι πολύ μπροστά για την εποχή του, αλλά και για τα τωρινά δεδομένα ακόμα: αρκεί να συνειδητοποιήσουμε πως εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με εναλλακτικό, underground κινηματογράφο, μα με έργο που προβαλόταν στις mainstream αμερικανικές αίθουσες.

Και αυτό ενώ ο «Χιτς» είχε μόλις αποκοπεί από τον «πολύ» David O. Selznick, τον παραγωγό των επιτυχιών, και είχε αποφασίσει να δημιουργήσει τη δική του, αυτόνομη εταιρία παραγωγής ταινιών.






Πέτυχε λοιπόν το πείραμα? Ναι και όχι. Σε επίπεδο εμπορικό τα πράγματα δεν πήγαν καλά. Το πλήθος δεν ήταν συνηθισμένο σε τέτοιου είδους ταινίες – κάτι που πιστεύω θα ίσχυε αν προβαλλόταν η συγκεκριμένη ταινία και στις μέρες μας. Ωστόσο σε επίπεδο σκηνοθετικής δημιουργίας η ταινία συνιστά έργο τέχνης, κυριολεκτικά.

Ουσιαστικά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα έργο που εξελίσσεται σε διάρκεια πραγματικού χρόνου. Σου δίνεται η αίσθηση πως απουσιάζει πλήρως η διαδοχή των πλάνων, και αυτό που βλέπεις είναι μία και μοναδική σκηνή, από την αρχή ως το τέλος, που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια σου σα να βλέπεις μια θεατρική παράσταση χωρίς διαλείμματα και χωρίς εναλλαγή σκηνών. Η κάμερα κινείται αριστοτεχνικά μέσα στον χώρο και φαίνεται να μην υπάρχουν cuts, δίνοντας την αίσθηση μιας μοναδικής συνέχειας – λες και βρίσκεσαι ο ίδιος μέσα στον χώρο, κρυμμένος κάπου, και παρακολουθείς με κομμένη την ανάσα, προσεκτικά, δίχως να πάρουν χαμπάρι πως τους κατασκοπεύεις.






Η ιστορία είναι επιβλητική μέσα στην απλότητα της. Δύο άντρες φονεύουν (με τη χρήση μιας θηλιάς) έναν γνωστό τους, έχοντας τον προσκαλέσει σπίτι τους. Στη συνέχεια τον τοποθετούν σε μια κάσα, και πάνω στην κάσα έχουν τη διεστραμμένη ιδέα να τοποθετήσουν κηροπήγια, ποτήρια και άλλα πράγματα, μετατρέποντας τη σε τραπέζι. Σα να μην έφτανε αυτό, αποφασίζουν να προσκαλέσουν τους ανυποψίαστους φίλους τους (και φίλους του θύματος) σπίτι για ένα κοσμικό πάρτι! Καταφτάνουν λοιπόν οι ανυποψίαστοι επισκέπτες, ένας ένας, αγνοώντας πλήρως πως κάτω από τα ίδια τους τα μάτια, στο ίδιο το σαλόνι που πίνουν, συζητούν και παίζουν μουσική, βρίσκεται κρυμμένο ένα πτώμα! Όλα αυτά για την σαδιστική ευχαρίστηση που προκαλεί στον άνθρωπο-εγκέφαλο του εγκλήματος η ιδέα να χειρίζεται τους ανθρώπους και τις εντυπώσεις τους…

Μεταξύ άλλων τίθεται ένα ενδιαφέρον ζήτημα ηθικής, επηρεασμένο από τη νιτσεϊκή φιλοσοφία (ή μια συγκεκριμένη , ελαφρώς στρεβλωμένη, ανάγνωση της), σχετικά με την δικαίωση ή όχι πράξεων από ανθρώπους «πέρα από το καλό το κακό», οι οποίοι «δεν ανήκουν στο κοπάδι» και ως τέτοιοι, μπορούν να θέτουν τη δική τους, ατομική ηθική πάνω από εκείνη της μάζας.

Είναι έκδηλο εξάλλου το ομοφυλοφιλικό υπόβαθρο, μεταξύ των δύο φονιάδων – κάτι που θα επαναλάμβανε ο σκηνοθέτης, αν και σε χαμηλότερους τόνους, στο “Strangers on a Train” – οι δύο πρωταγωνιστές του έργου υπήρξαν όντως ομοφυλόφιλοι στην πραγματική ζωή. Μία ακόμα τολμηρή κίνηση εκ μέρους του Χίτσκοκ, σε μια εποχή που θέματα όπως αυτό απαγορευόταν δια ροπάλου να προβληθούν στην οθόνη. Η παρουσία του James Stewart εξισορροπεί την κατάσταση, δρώντας ως ο καταλύτης του δράματος, εκείνος που εξιχνιάζει το έγκλημα.






Η ταινία πηγάζει από αντίστοιχο θεατρικό με το ίδιο όνομα (του 1929), ενώ η ιδέα είχε ξεπηδήσει από ένα αληθινό περιστατικό, τον φόνο ενός 14χρονου από δύο φοιτητές, εν έτει 1924.

Να συμπληρώσω, τέλος, πως το σκηνικό με τους ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης να διαφαίνονται έξω από τα επιβλητικά παράθυρα και να καλύπτονται σταδιακά στις αποχρώσεις του δειλινού, ανήκει στα εντυπωσιακότερα που έχτισε ο Χίτσκοκ, στημένο εξ’ ολοκλήρου για χάρη της ταινίας, και είναι ένα από τα ομορφότερα που έχω δει ποτέ μου. Πραγματικά θα επιθυμούσα πολύ να βρίσκομαι σε αυτό το ρετιρέ, ατενίζοντας αυτή την υπέροχη θέα, ενώ έξω απλώνεται η νύχτα και λαμποκοπούν τα κτίρια, διώχνοντας πέρα τις σκιές…


εδω

http://tofonikokouneli.blogspot.gr/2014/02/25.html
πληροφορίες για τις καλύτερες ταινίες του Χίτσκοκ
0 .


Επιστροφή σε “Θέατρο • TV • Cinema”